Türkiye Güreş Şampiyonasında Sivas Belediyespor Güreş takımımız ikinci altın madalyasını da kazandı. Posted on 56 yıl ago Türkiye Güreş Şampiyonasında Sivas Belediyespor Güreş takımımız ikinci altın madalyasını da kazandı. Güreşçimiz Muhammed Karavuş’u kutluyor, Avrupa Şampiyonası’nda başarılar diliyoruz. Post navigation Previous: Dijital Gençlik Merkezleri AçıldıNext: Dolandırıcılığa Dikkat Bir yanıt yazınYorum yapabilmek için oturum açmalısınız. İLGİLİ GÖNDERİLER Minikler Judo Balkan Şampiyonası’nda Sivaslı Miniklerden Büyük Başarı! Posted on 56 yıl ago Sivas İmranlı’da 5. Geleneksel Kaymakamlık Futbol Turnuvası Sona Erdi Posted on 56 yıl ago Sivas’ta Okul Sporları Gençler B Basketbol İl Birinciliği Sona Erdi Posted on 56 yıl ago